Συχνές Ερωτήσεις

Παραγγελία

Η παραγγελία από εμάς είναι πολύ εύκολη: Αφού τοποθετήσετε τα επιθυμητά προϊόντα στο καλάθι αγορών σας, μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας κάνοντας κλικ στο κουμπί "Αγορά". Για το σκοπό αυτό μπορείτε να δημιουργήσετε πολύ εύκολα ένα λογαριασμό πελάτη κατά τη διαδικασία παραγγελίας, οπότε θα συνδέεστε αυτόματα. Στη συνέχεια, θα οδηγηθείτε στη διαδικασία παραγγελίας, όπου αποτελείται από τρία βήματα (διεύθυνση - τρόπος πληρωμής - επιβεβαίωση) και μπορείτε πλέον να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Μετά από κάθε παραγγελία σας, σας αποστέλουμε με mail μια επιβεβαίωση παραγγελίας στην οποία αναγράφονται όλες οι πληροφορίες. Αφού συνδεθείτε, θα βρείτε στον λογαριασμό σας, την ενότητα ''Παραγγελίες''. Εκεί εμφανίζονται όλες οι προηγούμενες παραγγελίες σας
Οι παραγγελίες μέσω greatchoice.gr μπορούν να αποσταλούν μόνο εντός Ελλάδα.
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας θα λάβετε μια επιβεβαίωση μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία θα περιέχει τα είδη που έχετε επιλέξει, καθώς και τη διεύθυνση χρέωσης, τη διεύθυνση παράδοσης και την επιλεγμένη μέθοδο πληρωμής. Σύντομα τα προϊόντα που επιλέξατε θα σας παραδοθούν και ελπίζουμε ότι θα είστε ευχαριστημένοι και θα τα απολαύσετε. Αν αυτό δεν ισχύει, μπορείτε φυσικά να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής
Μην ανησυχείτε, γιατί υπάρχει ακόμα μια πιθανότητα να μπορέσετε να παραγγείλετε το προϊόν που επιθυμείτε. Δυστυχώς δεν μπορούμε να σας δώσουμε μια ακριβή ενημέρωση για το πότε και αν ένα προϊόν θα είναι ξανά διαθέσιμο. Ωστόσο, θα χαρούμε να σας στείλουμε μια υπενθύμιση μόλις το προϊόν επανέλθει στο απόθεμα. Ανοίξτε τη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος και επιλέξτε το επιθυμητό μέγεθος. Στο επόμενο βήμα, μπορείτε να εισαγάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, ώστε να λάβετε αυτόματα μια ειδοποίηση από εμάς μόλις το προϊόν είναι και πάλι διαθέσιμο.
Ναι, για να μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας, χρειάζεστε έναν λογαριασμό πελάτη. Απλά εγγραφείτε δωρεάν χρησιμοποιώντας τη φόρμα εγγραφής.
Οι ακυρώσεις είναι δυνατές εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη διεκπεραιωθεί στην αποθήκη μας, είτε μέσω email στο greatchoice.gr@gmail.com με τίτλο ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ AP.XXXX (είναι σημαντικό στο email να αναγράφεται ο τίτλος αυτός) είτε με τηλεφωνική αναγγελία στο 2110143821.
Ζητάμε την κατανόησή σας στο ότι δεν είναι δυνατή η εκ των υστέρων αλλαγή της διεύθυνσης παράδοσης. Οι παραγγελίες επεξεργάζονται άμεσα και δυστυχώς, δεν είναι δυνατόν να εγγυηθούμε μια αλλαγή. Εάν η καθορισμένη διεύθυνση παράδοσης δεν μπορεί να βρεθεί ή η αποστολή σας δεν μπορεί να παραδοθεί, η αποστολή θα μας επιστραφεί. Μόλις παραλάβουμε εκ νέου την αποστολή και την ελέγξουμε, η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με τον τρόπο που έχετε ορίσει ως τρόπο πληρωμής.
Μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικά καλώντας το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2110143821
Δεν υπάρχει ελάχιστο όριο παραγγελίας.
Δεν υπάρχει ανώτατο όριο για παραγγελίες. Το μέγιστο ποσό που μπορεί να παραγγείλετε εξαρτάται από τον επιλεγμένο πάροχο πληρωμών.

Ο λογαριασμός μου

Εάν έχετε συνδεθεί στο λογαριασμό σας, μπορείτε να επεξεργαστείτε τα προσωπικά σας δεδομένα (όνομα, ημερομηνία γέννησης και αριθμό τηλεφώνου) στο προφίλ σας στο πεδίο "Προφίλ & ασφάλεια".Για να αλλάξετε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, πρέπει να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών.Μπορείτε να αλλάξετε τα δεδομένα της διεύθυνσής σας στην επόμενη παραγγελία σας - απλά εισάγετε την επιθυμητή διεύθυνση παράδοσης ή τιμολόγησης κατά τη διαδικασία παραγγελίας.Δυστυχώς, δεν είναι πλέον δυνατή η αλλαγή διεύθυνσης μετά την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας. Αλλά μην ανησυχείτε! Αν κατά λάθος παραγγείλετε σε λάθος διεύθυνση, το πακέτο θα επιστραφεί αυτόματα και εμείς θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας. Παράλληλα εσείς μπορείτε να κάνετε τη νέα παραγγελία σας με τα διορθωμένα στοιχεία.
Η συνδρομή σας είναι και παραμένει δωρεάν.
Μπορείτε να μας στείλετε ένα αίτημα διαγραφής του λογαριασμού σας μέσω email στη διεύθυνση greatchoice.gr@gmail.com. Δεν απαιτείται συγκεκριμένη δομή για το email ή κάποια φόρμα. Ωστόσο, σας παρακαλούμε να στείλετε μήνυμα από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την οποία δημιουργήσατε το λογαριασμό σας.Προκειμένου να επεξεργαστούμε το αίτημά σας, ενδέχεται να ζητήσουμε πρόσθετες πληροφορίες για την αντιστοίχιση και την ταυτοποίηση του λογαριασμού πριν απαντήσουμε στο αίτημά σας. Μετά την επεξεργασία του αιτήματός σας, θα μεριμνήσουμε αμέσως για τη διαγραφή του λογαριασμού σας, υπό την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν νομικά αντίθετες διατάξεις (π.χ. διακανονισμός οφειλόμενων ποσών)
Για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό πελάτη, απλά κάντε κλικ στο εικονίδιο "Σύνδεση" στην πάνω μέρος της σελίδας, στη συνέχεια κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Εγγραφή" και συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας κατά την πρώτη σας παραγγελία. Και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να εισαγάγετε τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και έναν ασφαλή κωδικό πρόσβασης. Με αυτά τα δεδομένα μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή στο μέλλον και να έχετε τη δυνατότητα να δείτε, να ελέγξετε και να επεξεργαστείτε τα δεδομένα σας.
Είστε ευπρόσδεκτοι να διεκδικήσετε το δικαίωμά σας στη φορητότητα δεδομένων (άρθρο 20 DS-GVO) στέλνοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μας, στη διεύθυνση greatchoice.gr@gmail.com.
Προσθέστε τον αριθμό IBAN στον λογαριασμό σας, ώστε να μπορέσουμε να επιστρέψουμε την αξία της παραγγελίας στον τραπεζικό σας λογαριασμό. 1) Συνδεθείτε στο greatchoice.gr 2) Mεταβείτε στο εικονίδιο "Λογαριασμός πελάτη" στην επάνω δεξιά γωνία του ιστότοπού μας. 3) Επιλέξτε "Τραπεζικά στοιχεία". 4) Εάν έχετε ήδη καταχωρίσει τα τραπεζικά σας στοιχεία, κάντε κλικ στο εικονίδιο επεξεργασίας στην επάνω δεξιά γωνία της εικόνας της κάρτας και ελέγξτε τα στοιχεία σας. 5) Εάν δεν έχετε ήδη καταχωρίσει τα τραπεζικά σας στοιχεία, προσθέστε τα ακόλουθα στοιχεία: - Όνομα - Επώνυμο - IBAN (Διεθνής Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού) - τυποποιημένος αριθμός του τραπεζικού σας λογαριασμού, του οποίου προηγούνται τα γράμματα "GR". Αποτελείται από 27 χαρακτήρες συνολικά (2 γράμματα και 25 ψηφία). Μόλις προσθέσουμε/επικαιροποιήσουμε τα τραπεζικά σας στοιχεία, θα επιστρέψουμε αμέσως την αξία της παραγγελίας στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Πατήστε το εικονίδιο σύνδεσης και κάντε κλικ στο "Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης;". Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήσατε κατά τη διαδικασία εγγραφής του λογαριασμού σας. Εμείς, θα σας στείλουμε άμεσα ένα e-mail, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ορίσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης. Στη συνέχεια, μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό όπως επιθυμείτε.
Είναι αυτονόητο ότι όλα τα δεδομένα των πελατών αντιμετωπίζονται ως αυστηρά εμπιστευτικά και δεν διαβιβάζονται ούτε πωλούνται σε τρίτους.

Πληρωμή

Εάν η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή, παρακαλείστε να σημειώσετε τα εξής: Η πληρωμή μεταφέρεται στον ταχυμεταφορέα κατά την παράδοση του δέματος. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα δέμα, λάβετε υπόψη ότι το δέμα θα ελεγχθεί πρώτα στην αποθήκη μας και στη συνέχεια θα επιστραφεί η αξία του τιμολογίου στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε προσθέστε τον IBAN σας στο "Λογαριασμός πελάτη / Τραπεζικά στοιχεία", ώστε να μπορέσουμε να επιστρέψουμε χρήματα στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Τι είναι ο IBAN; Ο IBAN (Διεθνής Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού) είναι ένας τυποποιημένος αριθμός για τον τραπεζικό σας λογαριασμό, του οποίου προηγούνται τα γράμματα: "GR". Αποτελείται από 27 χαρακτήρες συνολικά (2 γράμματα και 25 ψηφία).
Θα βρείτε τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας στο πίσω μέρος της κάρτας σας.
Έχετε τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των ακόλουθων τρόπων πληρωμής: Kάρτας (MasterCard, Maestro και Visa), Αντικαταβολής, Τραπεζική Κατάθεση ή Google pay.
Έχετε την δυνατότητα για την έκδοση τιμολογίου καταχωρώντας τα στοιχειά στης κατά την έγγραφη ή στο λογαριασμό σας ή κατά την ολοκλήρωση της αγοράς.
Δεν λαμβάνετε πάντα επιβεβαίωση πληρωμής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εάν έχετε επιλέξει ή την πιστωτική κάρτα ως μέθοδο πληρωμής, η παραγγελία θα ολοκληρωθεί μόνο με την ολοκλήρωση της πληρωμής. Ως εκ τούτου, η επιβεβαίωση πληρωμής εμφανίζεται απευθείας στο παράθυρο του προγράμματος περιήγησης για αυτές τις μεθόδους πληρωμής.

Επιστροφή & επιστροφή χρημάτων

Συμπληρώστε την φόρμα επιστροφής προϊόντων και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα, το ποσό του τιμολογίου θα σας επιστραφεί εντός 14 ημερών μέσω της μεθόδου πληρωμής που επιλέξατε κατά την παραγγελία σας.
Η άμεση ανταλλαγή ενός επιστρεφόμενου προϊόντος δεν είναι δυστυχώς δυνατή. Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν και το ελέγξουμε, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα με τη μέθοδο που έχετε ορίσει ως τρόπο πληρωμής. Εσείς μπορείτε απλά να παραγγείλετε ξανά το προϊόν.
Εάν ένα προϊόν που παραδώσαμε δεν είναι εντάξει με οποιονδήποτε τρόπο, μπορείτε φυσικά να μας το επιστρέψετε δωρεάν, αναφέροντας τον λόγο. Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές στην ενότητα "Επιστροφή και επιστροφή Χρημάτων". Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και το ελέγξουμε, η επιστροφή των χρημάτων στον τραπεζικό σας λογαριασμό θα πραγματοποιηθεί με τον τρόπο που έχετε ορίσει ως τρόπο πληρωμής. Μετά από αυτό μπορείτε απλά να παραγγείλετε ξανά το προϊόν.
Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις από την πλευρά μας ή την τράπεζά μας όταν πραγματοποιούμε τη μεταφορά για την επιστροφή των χρημάτων σας. Επιστρέφουμε ολόκληρο το ποσό και η τράπεζά μας μεταφέρει ολόκληρο το ποσό στην τράπεζά σας. Αν πληρώσατε με αντικαταβολή, ενδέχεται να υπάρχουν χρεώσεις από την τράπεζά σας. Αυτές οι χρεώσεις δεν σχετίζονται με τα τραπεζικά εμβάσματα εξωτερικού. Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία σχετικά με αυτές τις χρεώσεις, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται πάντα με τον τρόπο που έχετε δηλώσει ως τρόπο πληρωμής. Εάν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα, θα επιστρέψουμε το ποσό στο λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας.Για αντικαταβολή: θα πρέπει να μας κοινοποιήσετε στο email τον τραπεζικό λογαριασμό με κάτοχο το ίδιο ονοματεπώνυμο του πελάτη που εκτέλεσε την παραγγελία.Στη περίπτωση της αντικαταβολής ενδέχεται να υπάρξουν πιθανές χρεώσεις απο την τράπεζα σας. Αυτές οι χρεώσεις δεν σχετίζονται με τα τραπεζικά εμβάσματα εξωτερικού. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτές τις χρεώσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τράπεζα σας.
Βάσει της § 10 του άρθρου 4 Ν. 2251/1994 διατηρείτε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την εξ' απόστασεως αγορά, εγγράφως, εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση (σφραγισμένο στην εργοστασιακή του συσκευασία). Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της δήλωσης υπαναχώρησης ή αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.

Περαιτέρω

Προσπαθούμε πάντα να σας προσφέρουμε μια εξαιρετική εμπειρία αγορών μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Ωστόσο, αν παρατηρήσετε κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή αν κάτι δεν λειτουργεί όπως αναμενόταν, θα εκτιμούσαμε αν μας ενημερώνατε σύντομα, ώστε να μπορέσουμε να αποκαταστήσουμε το πρόβλημα. Γράψτε μας ένα σύντομο μήνυμα, καλύτερα με ένα screenshot στο greatchoice.gr@gmail.com.Για να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις λειτουργίες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, σας συνιστούμε να χρησιμοποιείτε πάντα την τελευταία έκδοση του προγράμματος περιήγησης. Ως εκ τούτου, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την τελευταία έκδοση του προγράμματος περιήγησής σας, ότι η JavaScript είναι ενεργοποιημένη και ότι τα cookies επιτρέπονται.
Χαιρόμαστε πολύ για τα σχόλιά σας, την κριτική ή τον έπαινο. Στείλτε μας ένα email στο greatchoice.gr@gmail.com. Θα λάβετε απάντηση από εμάς σε κάθε περίπτωση.
Δεν μπορείτε να βρείτε απάντηση;
Στείλτε μας τυχόν επιπλέον ερωτήσεις και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός 2 εργάσιμων ημερών.
Στείλτε την ερώτησή σας